Strona Główna  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Deszczowy wtorek, który dał mi więcej niż myślałem
Autor Wiadomość
crimsondaphene

Wysłany: Dzisiaj 12:10   Deszczowy wtorek, który dał mi więcej niż myślałem

Nazywam się Grzegorz, mam pięćdziesiąt dwa lata i od trzydziestu lat pracuję jako elektryk w jednym z dużych zakładów przemysłowych na Dolnym Śląsku. Całe życie spędziłem na naprawianiu rzeczy, które inni zepsuli, i myślałem, że już nic mnie nie zaskoczy. Aż do tamtego wtorku. Padał deszcz, taki typowy, jesienny – zimny, mokry i sprawiający, że człowiek czuje się jeszcze bardziej zmęczony, niż jest w rzeczywistości. Po całym dniu w pracy, gdzie naprawiałem rozdzielnię, która postanowiła się zbuntować, wróciłem do domu z bolącymi plecami i poczuciem, że znowu nic ciekawego mnie nie czeka.

Żona wyjechała do córki na tydzień, więc w mieszkaniu panowała kompletna cisza. Zrobiłem sobie herbatę, usiadłem w fotelu i włączyłem telewizor, ale leciał jakiś nudny program, którego nie byłem w stanie oglądać dłużej niż pięć minut. Przewijałem kanały, ale wszędzie było to samo – reklamy, seriale, które już widziałem, i plotki o celebrytach, które kompletnie mnie nie interesowały. Byłem znudzony, zmęczony i trochę przygnębiony. W takich chwilach często myślałem o tym, jak bardzo życie zrobiło się przewidywalne. Każdy dzień wyglądał tak samo, a ja czułem, że pomału znikam w tej codziennej rutynie.