shaylynred
Wysłany: Wczoraj 10:12 Fart na zleceniu
Jestem fotografem. Nie takim od ślubów i chrztów – fotografem przemysłowym. Jeżdżę po halach produkcyjnych, magazynach, czasem po budowach i pstrykam zdjęcia maszyn, rur, kontenerów. Praca, jakich mało, ale płaci wystarczająco, żeby nie narzekać. Dość powiedzieć, że w zeszłym tygodniu dostałem zlecenie pod Katowicami. Trzy dni na hali wielkości dwóch boisk, oświetlenie sztuczne, suche powietrze. W przerwach siedziałem w przyczepie biurowej i grzałem ręce przy kaloryferze.
Trzeciego dnia, ostatnia seria zdjęć. Wszystko poszło szybciej niż planowałem. Została mi godzina do odbioru, a ja już spakowany. Z nudów wlazłem na telefon. Kumpel kilka tygodni wcześniej pisał coś o vavada kazino. Że ma polską wersję, że płatności szybkie, że sam w sobotę wieczorem wyciągnął parę stów. Olałem to wtedy. Ale w przyczepie biurowej, z widokiem na szare hale i wiatr hulający po placu – czemu nie sprawdzić?
Wpisałem w przeglądarkę i od razu trafiłem na stronę. Przyznam, że zaskoczyła mnie prostota. Brak tych nachalnych okienek „DOŁĄCZ TERAZ”. Rejestracja? Trzy pola do wypełnienia. Kliknąłem, że zgadzam się z regulaminem – i tyle. Nawet nie sprawdzali mnie przez pięć minut. Dostałem ekstra środki od razu po pierwszym logowaniu. Zero kombinowania.
Nie grałem wcześniej przez internet. Głównie dlatego, że nie ufam rzeczom, które migają i krzyczą. Ale vavada kazino wyglądało normalnie. Postanowiłem zagrać na czymś, co przypominało mi stare automaty z przystanku nad morzem. Proste symbole, żadnej filozofii. Stawka minimalna – bo przecież nie przyjechałem tu się wzbogacić. Przyjechałem robić zdjęcia rur i zabić czas.
Minęło dziesięć minut. Dwadzieścia. Zero emocji. Stan konta falował w okolicy zera. W pewnym momencie zostało mi ledwie parę złotych. I wtedy – nie wiem, co mnie podkusiło – zmieniłem grę. Wybrałem taką z trzema bębnami i diamentami. Nie dlatego, że miała jakieś super funkcje. Po prostu pasowała do mojego nastroju.